gastenboek

10 berichten

22-09-2023
Geplaatst door: Pieternel

Heel informatief om te zien hoe de graftrommels worden gerestaureerd. Belangrijk dat de kennis wordt doorgegeven, heel veel succes! Pieternel

01-12-2022
Geplaatst door: an

op rusthof appingedam lagen deze zomer oook nog een aantal namen enzz heb ik geen info over maar er lagen nog een paar

12-02-2021
Geplaatst door: Pieternel

In stilte gevangen

Er zijn drie grafkransenkasten in Nederland en een daarvan is bij mij om de hoek in Tilburg. 'In stilte gevangen' onder een witte deken, prachtig!

10-06-2019
Geplaatst door: Coen In het Panhuis

Mooie website

Ik heb met grote interesse jullie mooie website bekeken. Ik ben zelf gids op het Oude kerkhof in Roermond en bestuurslid van de Stichting Oude Kerkhof Roermond. Wij hebben twee jaar geleden drie graftrommels laten restaureren en stellen deze tentoon in het lijkenhuisje op het kerkhof.

25-02-2019
Geplaatst door: Mila J

Hallo

Erg leuke site, met veel ansichten en foto's die ik nog niet eerder had gezien. Groeten en succes met de site

groeten,
Mila

14-06-2018
Geplaatst door: Minke Pronker

Geweldig

Vandaag pas de tijd genomen om de nieuwe website te bekijken. Heel mooi opgezet en heel informatief. Geweldig goed evenals het restauratiewerk wat Drentse graftrommels doet.

02-03-2018
Geplaatst door: aad oudshoorn

verniewde website

Ik heb vandaag een bezoekje gebracht aan jullie vernieuwde website. Hij ziet er geweldig uit. Complimenten hoor. Ook aandacht voor het graftrommelproject in Elsloo. Bedankt.

16-01-2018
Geplaatst door: René Sparenberg

De site

Hij wordt steeds mooier.

11-01-2018
Geplaatst door: Pieke

site

Welkom op onze vernieuwde site.
Met dank aan Cara Snippe!

09-01-2018
Geplaatst door: Carla Snippe

Veel succes met de nieuwe site en al jullie mooie activiteiten.